باربری مشهد به مرودشت | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به مرودشت – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده خواهیم پرداخت

 

باربری مشهد به مرودشت -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

مرودشت

مرودشت با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ارزشمندی مانند تخت‌جمشید، نقش رستم‌، نقش رجب، شهر تاریخی اصتخر و همچنین تنگ‌ بستانک یا بهشت‌گمشده، یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان فارس است.

مرودشت یکی از شهرهای استان فارس در ۴۰ کیلومتری جنوب شیراز است. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر که تخت‌ جمشید گل سرسبد آن‌ها است، آینه‌ای تمام نما از تاریخ سلسله‌های باعظمت و باشکوه ایران باستان، یعنی هخامنشیان و ساسانیان هستند و با بازدید از آن‌ها شکوه و عظمت ایران باستان را با تمام وجود احساس می‌کنید. با بازدید از این جاذبه‌ها بیش از پیش با فرهنگ، تاریخ، نبوغ‌ و هنر، آداب و رسوم و آیین‌های نیاکان خود در این دوره پر افتخار از تاریخ کشورمان آشنا می‌شویم. 

تخت‌جمشید

معرفی تخت‌جمشید آن‌چنان که شایسته آن است، حقیقتا دشوار است و تا این شاهکار تاریخی را از نزدیک نبینید، نمی‌توانید عظمت آن را درک کنید. در هر قسمت از این مجموعه تاریخی که قدم می‌زنید شکوه و عظمت ایران باستان و سلسله هخامنشیان را با تمام وجود احساس می‌کنید. باربری مشهد به مرودشت - تخت‌جمشید که بدون تردید نمادی بی‌بدیل از نبوغ و هنر نیاکان ما است، به‌قدری جذاب و  فریبنده است که دنیا را مجذوب خود کرده است و یونسکو نیز این اثر حیرت‌انگیز را در فهرست میراث جهانی ثبت کرده است.

معماری این اثر جاودانه که در دنیا همتایی ندارد، هنوز نیز الهام‌بخش معماران با ذوق و متبحر است و در ساخت برخی از بناهای شاخص کشور از جمله ساختمان صندوق بانک ملی ایران، هتل بزرگ داریوش، سردر دانشکده علوم سیاسی تهران و چند ساختمان مهم به کار گرفته شده است. سرستون‌های منحصر به‌فرد این گنج تاریخی بی همتا، بقایای به جا مانده از کاخ‌های شاهان هخامنشی و تندیس‌های زیبای آن، پس از گذشت ۲۵۰۰ سال در برابر حوادث مختلف تاریخی مقاومت کرده و همچنان پابرجا باقی مانده‌اند. نقوش حک شده بر پیکره تخت جمشید برخی از آداب و رسوم و آیین‌های نیکو و پسندیده ایرانیان باستان را با زبان تصویر روایت می‌کنند.

این مجموعه بقایای از مهم‌ترین کاخ‌های سلسله هخامنشی را خود جای داده است که از میان آن‌ها می‌توان به کاخ آپادانا (کاخ اختصاصی داریوش) کاخ تجر (کاخ اختصاصی کوروش) کاخ هدیش (کاخ اختصاصی خشایار شاه) کاخ صد ستون (کاخی به وسعت ۴۶۰۰۰ مترمربع که سقف آن بر صد ستون استوار شده است) کاخ شورا، کاخ اردشیر یکم، کاخ ملکه و آثار دیگر همچون دروازه ملل، آرامگاه اردشیر دوم، خزانه شاهی و تل تخت‌جمشید اشاره کرد. باربری مشهد به مرودشت - در ضمن در دل این کاخ‌ها موزه‌ای به نام موزه تخت‌جمشید با تاثیر از معماری خود آن‌ها ایجاد شده است که با ورود به آن خود را در میان ارزشمند‌ترین آثار به جا مانده از دوران هخامنشی می‌‌بینید.

موزه تخت جمشید، موزه‌ ای در یک کاخ

اگر تخت‌جمشید را بدون بازدید از این موزه منحصر‌به‌فرد ترک کنید، پشیمان خواهید شد. مو‌زه تخت‌جمشید قدیمی‌ترین بنای ایران است که به موزه تبدیل شده است.

نقش رجب

ساسانیان یکی دیگر از سلسله‌های مقتدر ایران باستان است. مجموعه تاریخی نقش رجب مکان مناسبی برای کسب اطلاعات در مورد مهم‌ترین وقایع تاریخی ایران در این سلسله است.

نقوش برجسته این مجموعه از سه بخش تشکیل شده‌ است که به آن‌ها مجلس می‌گویند. در  مجلس اول واقع در شمال محوطه، شاپور اول، دومین پادشاه ساسانیان را سوار بر اسبی قوی هیکل می‌بینیم و در کنار او ۹ تن از بزرگان حضور دارند که ظاهرا برای امر مهمی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

باربری مشهد به مرودشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به مرودشت - شیراز - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به مرودشت،حمل بار از مشهد به مرودشت ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: